Klantenservice
Hoe kunnen we u helpen?
Bestellen
Betalen
Bestelling plaatsen
Bestelling wijzigen of annuleren
Hoe bestel ik bij iBarf.nl?
1. Plaats een product in de winkelwagen
Zoek naar het product die u wilt kopen. Leg deze dan via de ‘In winkelmand’ knop in de winkelwagen. U kan nu verder winkelen of verder gaan met het afronden van uw bestelling.
2. Inloggen
Heeft u een account? Als u inlogt op uw account gaat het bestellen veel sneller.
Nog geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, dan hebben we nog wel even uw gegevens nodig.
We raden u aan een account aan te maken zodat u al uw bestellingen kunt terugvinden.
3. Controleren en betalen
Kies één van onze betaalwijzen. U krijgt nu een overzicht van uw bestelling. Klopt alles wat er staat? Dan kunt u de bestelling betalen.
4. Klaar!
Wij gaan direct voor u aan de slag om de bestelling zo snel mogelijk naar u te verzenden. U ontvangt van ons een orderbevestiging per e-mail, en zodra het pakket verzonden is ontvangt u -indien beschikbaar- ook een track en trace code om uw pakket te kunnen volgen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als het pakketje ons magazijn nog niet verlaten heeft, is een aanpassing zo gedaan. Maar doordat we snel zijn, is er een grote kans is dat wij je bestelling niet meer kunnen annuleren of wijzigen. Lees hieronder wat je moet doen.
Bestelling annuleren
Uw bestelling annuleren kan alleen als uw bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten. Dus zorg dat u snel bent, want dat zijn onze orderpickers ook. Stuur hiervoor een mail naar klantenservice@ibarf.nl.
Bestelling wijzigen
Naam of adres van uw bestelling wijzigen? Onze klantenservice helpt u direct uit de brand. Bel zo snel mogelijk naar (+31) 0164 620 207.
Is uw pakketje al onderweg?
Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. De postbode zal het pakket dan mee terugnemen. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen. Let op: er zijn kosten aan verbonden aan het actief weigeren van een bestelling tot ten hoogste de kosten voor retourzending.
Heb je het pakket wel bij de postbode geaccepteerd?
Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending ook voor uw rekening. Het aanmelden van een retur gaat gelukkig heel eenvoudig. Meer informatie over retourneren vind u op onze retourpagina.
Terugbetaling
Zodra we de annulering verwerkt hebben, betalen we u terug. Hoe snel u het geld op uw rekening hebt, hangt af van uw betaalmethode. We betalen u namelijk terug op dezelfde wijze waarop u betaald heeft. Als u bijvoorbeeld met creditcard betaald heeft, zorgen wij ervoor dat de reservering van uw creditcard account opgeheven wordt.
Heeft u betaald met een kortingsbon of cadeaukaart? Dan krijgt u het geld terug in shoptegoed. Hier krijgt u apart een bevestiging over per mail wanneer het shoptegoed beschikbaar is.
Voorraadstatus
Advies en hulp
Voorraadstatus
Voorraadstatus | Omschrijving |
---|---|
Op voorraad | Vandaag voor 14.00 uur besteld, morgen in huis* |
Tijdelijk uitverkocht | Helaas niet op voorraad, laat uw gegevens achter voor voorraad updates |
Advies en hulp
Het kiezen van een goede brok of verantwoorde snack voor uw huisdier kan door ons ruime assortiment soms best een uitdaging zijn.
Onze klantenservice kan u hierbij uitstekend helpen. Onze medewerkers hebben namelijk ruime ervaring in het adviseren van de goede voeding voor uw huisdier.
Neem contact met ons op via de contactpagina en wij helpen u graag verder.
Betaalmogelijkheden
Kortingscode of cadeaukaart inwisselen
Betaalmogelijkheden
Wij bieden uitgebreide betaalmogelijkheden om het bestellen zo gemakkelijk mogelijk te maken.
U kunt bij ons betalen met: iDeal, Bancontact/MisterCash, Klarna Achteraf Betalen en bankoverschrijving.
Als u via Klarna Achteraf Betalen wilt betalen dan wordt uw kredietwaardigheid getoetst door Klarna. Klarna behoudt zich het recht om klanten te weigeren gebruik te maken van hun diensten. U zal dan een andere betaalmethode moeten kiezen.
Als u via een bankoverschrijving wilt betalen, dan ontvangt u een aparte mail van onze betaalprovider Mollie met daarin de betaalinformatie.
Kortingscode of cadeaukaart inwisselen
Heeft u een kortingscode van ons ontvangen, of een cadeukaart cadeau gekregen? Wat leuk!
Het verzilveren van uw kortingscode of cadeaukaart gaat heel eenvoudig. Zodra u alle producten heeft toegevoegd aan uw winkelwagen, wordt er gevraag of u een kortingscode heeft. Hier kunt u de kortingscode of de code van uw cadeaukaart invullen. That’s it! U ziet nu bij de prijsberekening dat de korting verwerkt is.
Betaling mislukt of geweigerd
Factuur opvragen
Betaling mislukt of geweigerd
Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen
Heeft u betaald met iDEAL, maar weet u niet zeker of de bestelling gelukt is? Controleer dan eerst of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en bent u sowieso geen geld kwijt. U kan dan de bestelling gewoon opnieuw plaatsen.
Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u (nog) geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we u aan om even te wachten. Het kan namelijk even duren tot dat wij uw betaling hebben ontvangen.
Als u na een paar uur nog geen orderbevestiging van ons heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van uw transactienummer kunnen we u snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.
Afgekeurde creditcard betalingen
Het kan gebeuren dat uw betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Vanwege uw privacy hebben we geen inzage in de reden. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid.
Uw bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wilt u uw bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor iDEAL of vooruitbetaling.
Waarom controleren wij creditcard betalingen?
Wij vinden het belangrijk om onze klanten te beschermen tegen frauduleuze betalingen. Creditcard betalingen zijn namelijk gevoelig voor fraudeurs. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd goed- of afgekeurd. Een betaling wordt afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC-code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer er een onveilige wifi-locatie, waar fraude is.
Factuur opvragen
Uw factuur is uw aankoopbewijs. De factuur versturen wij altijd per mail als bijlage van uw verzendbevestiging, maar we bewaren hem ook in uw online account zodat u deze altijd gemakkelijk kunt raadplegen.
Facturen inzien
Wilt u uw facturen inzien? Log dan in op uw account en klik links op het kopje Bestellingen. Vervolgens kunt u achter de bestelling waarvan uw de factuur wilt inzien klikken op DOWNLOAD FACTUUR. De factuur wordt nu als PDF gedownload naar uw computer.
Heeft u geen online account?
Wij bewaren al uw facturen sturen deze altijd digitaal mee met de verzendbevestiging.
Facturen wijzigen
Wilt u uw factuuradres wijzigen omdat u bijvoorbeeld bent verhuisd, uw BTW nummer vergeten bent of een typefoutje hebt gemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Uw factuur mag binnen de 30 dagen na opmaak aangepast worden. U krijgt van ons een creditfactuur waardoor uw huidige factuur komt te vervallen. Binnen 3 werkdagen ontvangt u een nieuwe aangepaste factuur in uw mailbox.
Openstaande facturen betalen
Een overzicht van uw openstaande facturen vindt u altijd terug in uw account bij Bestellingen. U kunt deze betalen door het openstaande orderbedrag zo spoedig mogelijk over te maken naar:
IBAN NL46 RABO 0122 976 215 (BIC: RABONL2U), ten name van:
Vissers Petshop & Petcare BV h.o.d.n. iBarf.nl
Huijbergseweg 36
4631GG Hoogerheide
Nederland
Vermeld hierbij altijd het ordernummer zodat wij de overschrijving snel kunnen verwerken. Het ordernummer staat zowel in de orderbevestiging als in uw account bij Bestellingen.
LET OP: Als u bij uw bestelling heeft gekozen voor handmatige overboeking, dient u de betaalinformatie te gebruiken uit de mail die u van onze betaalprovider Mollie heeft ontvangen. Als u niet meer over deze mail beschikt, dan kunt u contact met ons opnemen, zodat wij u kunnen voorzien van de juiste betaalinformatie.
Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij hiervan een bevestiging. Is het bedrag niet binnen 5 dagen door ons ontvangen, dan komt de bestelling automatisch te vervallen.
Bezorgen
Bezorgopties
Status van uw bestelling
Bezorgopties
Alle pakketten die wij verzenden worden bezorgd door DHL.
Afhankelijk van de afmeting en het gewicht van uw bestelling, kan deze uit meerdere pakketten bestaan. Indien dit het geval is ontvangt u hier altijd bericht over.
Wij bieden verschillende bezorgopties aan:
Bezorgoptie | Bezorgmoment | Kosten |
---|---|---|
Standaard | De volgende dag tussen 9.00 en 18.00 uur* | GRATIS, vanaf 39,- (daaronder 4,95) |
Avondbezorging | De volgende dag tussen 18.00 en 21.00 uur* | 1,- extra bovenop Standaard. |
Afhalen | De volgende dag tussen 9.00 en 17.00 uur** | GRATIS |
*Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Echter kan het soms zijn dat producten (toch) niet voorradig zijn en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Bij de avondbezorging geld dat alleen de eerste afleverpoging gegarandeerd in de avond plaatsvind. Volgende afleverpogingen kunnen mogelijk overdag gedaan worden.
** U ontvangt van ons een aparte mail met wanneer het pakket voor u klaar staat.
Status van uw bestelling
De bestelling is… | Betekenis |
---|---|
In behandeling | Uw bestelling wordt zorgvuldig bij elkaar gezocht en klaargemaakt voor verzending. |
Afgerond | Uw bestelling heeft ons magazijn verlaten is onderweg naar u. |
In de wacht | Wij hebben uw betaling (nog) niet ontvangen, of deze is geweigerd. |
Geannuleerd | Uw bestelling is geannuleerd. |
Track & Trace
Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, kunt u het via de track & trace link volgen op de website van DHL.
U vindt deze link in de verzendbevestiging.
Pakket niet ontvangen?
Adres wijzigen
Ik heb mijn pakket (nog) niet ontvangen
U verwacht een pakket van ons, maar deze is (nog) niet geleverd. Dat is vervelend. Check eerst de onderstaande punten:
Check de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind u de Track & Trace code. Controleer of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.
Check het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld?
Komt u er niet uit?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen u verder helpen.
Bezorgadres wijzigen
Bent u verhuisd of heeft u iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Bij een verhuizing pas u makkelijk uw adres aan in uw account. Heeft u al een bestelling gedaan? Geef het dan zo spoedig mogelijk door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog kunnen aanpassen.
Overige vragen
Overige vragen
Heeft u een andere vraag voor ons?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Retourneren en ruilen
Bestelling kapot of incompleet
Ik wil (een deel van) mijn bestelling retourneren of ruilen
Wat is de status van mijn retour?
(Een deel van) de bestelling terugsturen
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling van de verpakking niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Omdat wij een 100% tevredenheid garantie willen garanderen zijn wij wel altijd benieuwd naar de reden van retour.
Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na het aanmelden van de retour nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar iBarf.nl zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen 4,95 per pakket in Nederland en 6,95 per pakket in België. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van het herroepingsrecht vult u het retourformulier in. Wij zullen deze dan binnen 24 uur in behandeling nemen en u retour instructies toesturen.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten en exclusief de retourkosten binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour aan u terugbetalen mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wat is de status van mijn retour?
Status | Betekenis |
---|---|
Retour aangemeld | De retour is door u aangemeld bij ons. |
Retourzending onderweg | Uw retourzending is onderweg naar ons. |
Terugbetaald | Wij hebben uw retour in goede orde ontvangen en u (indien van toepassing) terugbetaald. |
Geannuleerd | Wij hebben uw retourzending geannuleerd of geweigerd. |
U kunt de status van uw retourzending altijd terugvinden in uw account onder het kopje Bestellingen.
Terugbetalingen
Uitzonderingen
Terugbetalingen
Zodra we de annulering of uw pakket retour ontvangen en verwerkt hebben, betalen we u terug.
Hoe snel u het geld op uw rekening hebt, hangt af van uw betaalmethode. We betalen u namelijk terug op dezelfde wijze waarop u ons betaald heeft. Als u bijvoorbeeld met creditcard betaald heeft, zorgen wij ervoor dat de reservering van uw creditcard account opgeheven wordt.
Heeft u betaald met een kortingsbon of cadeaukaart? Dan krijgt u het geld terug in shoptegoed. Hier krijgt u apart een bevestiging over per mail wanneer het shoptegoed beschikbaar is.
Uitzonderingen
Voor het retourneren van bestellingen gelden enkele uitzonderingen:
1. Bestellingen die speciaal voor u zijn besteld of aangepast;
2. Bestellingen die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
3. Bestellingen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
4. Bestellingen die snel kunnen bederven of verouderen;
5. Bestellingen waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop iBarf.nl geen invloed heeft.
Ik heb een beschadigd of kapot product ontvangen
Mijn bestelling is incompleet
Heeft u een beschadigd of kapot product ontvangen?
We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan uw product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan natuurlijk ook voor u op.
Vul binnen 14 dagen het retourformulier in. Geef duidelijk aan dat het product beschadigd geleverd is en wat u als oplossing wenst zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.
Uiteraard geldt hier het normale retourproces, behalve dat retourneren in gevallen van beschadigde of kapotte producten kosteloos is.
Is uw bestelling incompleet geleverd?
Vervelend! Neem contact op met onze klantenservice en zij zullen u helpen. In de meeste gevallen sturen we (indien mogelijk) dezelfde dag nog het ontbrekende product naar u op, zodat u het de volgende dag al in huis kunt hebben.
Nog andere vragen?
Uw laatst bekeken producten
Darf Persbrok Vol Bites Kalkoen
Darf Persbrok Vol Bites KalkoenVol bites Kalkoen zijn koud geperste natuurlijke hondenbrokken. Het is de verantwoorde én makkelijke vervanger van vers vlees.
Darf Persbrok Vol Bites Kat
Darf Persbrok Vol Bites KatDarf Vol bites voor de kat zijn natuurlijke en smakelijk koud geperste brokjes, met 60% vers vlees. Graan-, gluten en lactose-vrij.
Darf Persbrok Vol Bites Lam
Darf Persbrok Vol Bites LamVol bites Lam zijn koud geperste natuurlijke hondenbrokken. Het is de verantwoorde én makkelijke vervanger van vers vlees.
Darf Persbrok Vol Bites Light
Darf Persbrok Vol Bites LightVol bites Light zijn koud geperste natuurlijke hondenbrokken speciaal voor honden met een lage activiteit.
Darf Persbrok Vol Bites Pup
Darf Persbrok Vol Bites PupVol bites Pup zijn koud geperste natuurlijke hondenbrokken speciaal voor pups. Het is de verantwoorde én makkelijke vervanger van vers vlees.
Darf Persbrok Vol Bites Regular
Darf Persbrok Vol Bites RegularVol bites zijn koud geperste natuurlijke hondenbrokken. Het is de verantwoorde én makkelijke vervanger van vers vlees.